NEDANSTÅENDE INFORMATION GÄLLER DANCEKIDZ, BALETTKIDZ, STREETDANCE N1-N3 , JAZZ N1-N3, DISCO N1-N3
HUR DET KOMMER ATT GÅ TILL
Steg 1: Varje dansgrupp möts utanför dansskolans entré enligt schemat ovan. Där tar dansskolans personal/gruppens danslärare att ta emot dansarna, kryssar i att man är där och att man har med sig ett ifyllt GDPR-dokument.
Steg 2: Dansarna blir insläppta i träningssalen för uppvärmning och pepp! Jacka, skor och väska tas med in i uppvärmningssalen.
Steg 3: Dansarna slussas vidare till inspelningssalen (jacka, skor och väska tar man med sig in). Danssalen har förvandlats till en scen och det är dags att filma in det vi jobbat med och lärt oss under terminen.
Steg 4: Slut för dagen! För att undvika trängsel vid entrén kommer Block 1, 2 och 3 den här dagen att använda nödutgången som utgång. Dansskolans personal följer dansarna ut och väntar tills föräldrar kommer och hämtar. Dansare i Block 1, 2 och 3 kommer alltså att möta upp föräldrar på lilla parkeringen (vid ingången till Nynäs Rehab Center, Distriktstandvården m.m.).
Dansare i Block 4 kommer att använda dansskolans vanliga entré som utgång.
VIKTIG INFORMATION
Dansar man i fler grupper som tillhör olika block måste man lämna dansskolan mellan blocken.
Dansar man i fler grupper som tillhör samma block är man kvar i dansskolans lokaler under hela tiden sina grupper dansar.
Kom ombytt och klar till inspelningen.
Dansar man i fler grupper under samma block använder man omklädningsrummen för att byta om. Vi har personal på plats som hjälper till.
När ni lämnar era barn till inspelningen av terminens föreställning måste man samtidigt lämna in lappen med samtycke från vårdnadshavare. Det är mycket viktigt att ni lämnar in en påskriven lapp när ni kommer, annars får man tyvärr inte delta under inspelningen.
Under inspelningsdagen måste alla som deltar självklart vara symptomfria.
Som det ser ut nu kommer den redigerade och klippta filmen att säljas på https://solidsport.com/malinsdansstudio
Mer info kommer.